做人真辛苦。。。

我这25年来,不论在学校或者工作中,什么样的人都算见过了。好的和坏的都有,而最坏的却是在10月5日2003年到10月30日2004年在CC时碰到。有一位叫做甄妮的女孩,真的是让我头痛的不得了。她为了要更上一城楼,就这样诬陷也害死了我的事业!装病可是她的专长。我病倒时只敢请一天的病假,但她可是敢敢装病请了三天假。我请一天病假,老板就到处跟我的朋友和同事说我装病是因为当天中国货来,我不想做。但她请三天的假“病假”时,老板就要买一栏水果去探望她。真是天理何在??而且,她很喜欢在老板面前打我的小报告,并且刻意让我名誉扫地!!我少讲几句话,她就告诉老板我有ATTITUDE PROBLEM。仿佛公司是她的,而老板是她的家人似的。。。

更糟糕的时,她竟然还有脸来看我的FRIENDSTER PROFILE。这可真是不要脸的行为。为什么我会这么认为呢?理由很简单。她已经害我不够多了吗?为什么还要来看我的PROFILE?还是她想知道我现在在哪里工作,好让她又有机会害我吗?虽然她长的可爱,但是她的心可是黑色的,而且是黑到让人看不出她还有什么优点存在。。。

你做工的\地方也有这样的卑鄙小人吗?不妨把事情说出来,好让自己心里也松口气。。

Unknown

Riih Rion is bashful when facing cameras and video-cams. But she soon realized she is more comfortable behind a PC screen than in front of a lens. Riih is passionate about beauty products, paranormal & folk lore from anywhere in the world and sushi. Especially sushi. Come visit her blogs or drop her a comment :D

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting on -Chopsticks-, a personal blog that touches on pop culture. Kindly note that I will comment back on your blog (on your latest blog post) as soon as I possibly can, unless I'm not online.

Rules:

1. Kindly avoid promotional/non-sense/unrelated comments as this can be reason for deletion of your comments.

2. Avoid commenting with "nice post"/"thanks for sharing", or the likes. Kindly just read the post and comment something about it.

3. Replying with some facts/rumors or other info related to the post is well appreciated too.

Your comments always make my day(s) feel special and appreciated and each comment will be followed up as well. Thank you and have a wonderful day ahead~